Dr CYJ – Peptydowa terapia włosów i skóry głowy | Dentysta Gdynia 4U

Dr CYJ – Peptydowa terapia włosów i skóry głowy

Dr CYJ - Peptydowa terapia włosów i skóry głowy

Terapia peptydowa DR.CYJ Hair Filler to nowoczesny sposób na zatrzymanie wypadania włosów, przyspieszenie odrostu, pogrubienie oraz ich zagęszczenie. Zabieg polecany jest zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Wysoka skuteczność zabiegu wiąże się z zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań – rewolucyjnej formuły 7 peptydów i kwasu hialuronowego, która pobudza krążenie i poprawia ukrwienie skóry głowy, a także odżywia mieszki włosowe. Innowacyjność DR.CYJ Hair Filler to nie tylko sam jego skład, ale również nowa opatentowana technologia Przedłużonego Uwalniania Substancji Aktywnych– „Sustained Release Technology” jeszcze przez 2 tygodnie po zabiegu.

Ile trwa zabieg?

Cały zabieg trwa ok. 30 min.

Ile trwa cała kuracja?

Terapia trwa 2 miesiące i wymaga 4 sesji w odstępach 2 tygodniowych. Dla podtrzymania efektu zaleca się zabieg przypominający po 6 miesiącach.

Przebieg zabiegu.

Zabieg z wykorzystaniem preparatu DR.CYJ Hair Hiller polega na wykonaniu serii wkłuć w skórę głowy w powierzchniowe warstwy skóry właściwej. Lekarz podaje niewielką ilość preparatu, dzięki czemu nie jest tak odczuwalny dla skóry głowy.

Skutków ubocznych właściwie nie ma, jedynie bezpośrednio po zabiegu mogą występować minimalne zgrubienia w miejscu podania preparatu lub niewielkie swędzenie. Wspomniane niedogodności całkowicie ustępują po kilku godzinach.

Jakiego efektu możemy się spodziewać?

Już pierwszy zabieg zatrzymuje wypadanie włosów. Natomiast kolejne zabiegi pobudzają krążenie i rewitalizują mieszki włosowe przyspieszając odrost włosów.

Przeciwwskazania

Kobiety w ciąży i karmiące, dzieci i nieletni poniżej 18 r. ż., uczulenie na którykolwiek ze składników, zmiany skórne, choroby skóry, infekcje lub następstwa zakażeń paciorkowcami, przyjmowanie leków immunosupresyjnych, terapia sterydowa, choroby autoimmunologiczne, niewyrównana cukrzyca, choroby reumatyczne, powtarzające się anginy i zapalenie wsierdzia.